مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-02سياسي

کمک به زلزله زدگان سی سخت، اختلافات دو منطقه را پایان داد


امام محله روستای توتنده استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم این روستا و شهر سی سخت چندسالی براثر یک اختلاف با یکدیگر رابطه صمیمی نداشتند، اما بعد از زلزله، - حجت الاسلام مجید عمویی نسب، امام محله روستای توتنده استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: روستای توتنده در 12 کلیومتری شهر سی سخت است که اخیرا اهالی آن به دلیل وقوع زلزله نسبتا شدید دچار مشکلات بسیاری شده اند.

موکب بسیجیان روستای توتنده در شهر سی سخت وی افزود: مردمان این روستا و شهر سی سخت به دلیل یک اختلاف سلیقه، چند سالی بود که با یکدیگر رابطه صمیمی نداشتند اما این زلزله موجب شده که مردمان روستای توتنده با حس انسان دوستی و مهربانی به کمک هم میهنان خود در شهر سی سخت بروند.

  جابجایی وسایل منزل مردم پخت غذا برای مردم زلزله زده تهیه و توزیع می کنند.

از سوی دیگر این جوانان در حمل و نقل مردم، تهیه هیزم برای روشن کردن آتش، خارج کردن وسایل منازل آسیب دیده از زیر آوار مشارکت دارند.

تهیه دمنوش و مواد مغذی برای زلزله زدگان وی ادامه داد: این موکب در منطقه سیل بند جنوبی شهر سی سخت با آماده کردن دمنوش های گرم و چای و خشکبار و مغذی و همچنین پخت آش برای صبحانه، پذیرای مردم دلسوز و خدمت رسان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به زلزله زدگان سی سخت، اختلافات دو منطقه را پایان داد

کمک به زلزله زدگان سی سخت، اختلافات دو منطقه را پایان داد