مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-02سياسي

کم جمعیت ترین استان به جنگ فقر در بزرگترین استان فقیرنشین می رود


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از این استان به عنوان مبدع بسیاری از طرح های خلاقانه مقابله با فقر در کشور نام برد و گفت: در همین راستا کمیته امداد استان با اجرای یک طرح در استان سیستان و بلوچستان به مقابله با فقر در این استان می پردازد و به تعبیری در این طرح، - ایسنا/سمنان مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از این استان به عنوان مبدع بسیاری از طرح های خلاقانه مقابله با فقر در کشور نام برد و گفت: در همین راستا کمیته امداد استان با اجرای یک طرح در استان سیستان و بلوچستان به مقابله با فقر در این استان می پردازد و به تعبیری در این طرح، کم جمعیت ترین استان به فقر در بزرگترین استان فقیرنشین کشور می رود.

محسن مسعودیان راد در نشستی با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: در این طرح استان سمنان به عنوان استان معین در کنار هم وطنان مان در استان محروم سیستان و بلوچستان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در این طرح هیچ هزینه ای از اعتبارات استان صرف نمی شود افزود: در این طرح با استفاده از ظرفیت های ملی و جدید از توان مددکاری در استان بهره می گیریم.

در همین ارتباط در حال حاضر چند تیم مددکاری از استان برای اجرای طرح راهی سیستان و بلوچستان شده و هم اکنون در این استان حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم جمعیت ترین استان به جنگ فقر در بزرگترین استان فقیرنشین می رود

کم جمعیت ترین استان به جنگ فقر در بزرگترین استان فقیرنشین می رود