مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 12:102021-03-02پزشكي

همودیالیز بخش «آی سی یو» کرونا بیمارستان کوثر سمنان راه اندازی شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از راه اندازی دستگاه همودیالیز CRRT بخش «آی سی یو» کرونا بیمارستان کوثر سمنان خبر داد و گفت: این دستگاه برای بیماران با نارسایی کلیه طراحی شده است.

- سمنان- رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از راه اندازی دستگاه همودیالیز CRRT بخش آی سی یو کرونا بیمارستان کوثر سمنان خبر داد و گفت: این دستگاه برای بیماران با نارسایی کلیه طراحی شده است.

نوید دانایی در گفتگو با بیمارستان کوثر سمنان راه اندازی شده است، ابراز داشت: این دستگاه درواقع به نوعی کار تصفیه خون بیماران نارسایی کلیه را در شرایط اورژانسی انجام می دهد.

وی بابیان اینکه این دستگاه کاملاً پیشرفته برای دیالیز بیماران کاربرد دارد، افزود: این سیستم کاملاً استریل تقلید عملکرد کلیه در تنظیم آب و الکترولیت ها و حذف آهسته و مداوم محصولات سمی از خون را بدون صدمات جانبی به بیمار بر عهده دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه این دستگاه برای بیماران تحت هموپرفیوژن مورداستفاده قرار می گیرد، ابراز داشت: هموپرفیوژن روشی برای تصفیه خون خارج از بدن محسوب می شود.

دانایی در ادامه تصریح کرد: این دستگاه همانند سایر روش های خارج از بدن، نظیر همودیالیز، خون از بدن بیمار به دستگاه منتقل و فیلتر کرده و سپس به طورمعمول با استفاده از خون وریدی وارد بدن بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همودیالیز بخش «آی سی یو» کرونا بیمارستان کوثر سمنان راه اندازی شد

همودیالیز بخش «آی سی یو» کرونا بیمارستان کوثر سمنان راه اندازی شد