مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 12:302021-03-02فرهنگي

ارائه هرزه نگاری به کودکان ممنوع است/نگران بچه ها هستم


محمد سرشار رییس شبکه پویا نسبت به آهنگ اخیر «ساسان حیدری یافته» (مشهور به ساسی) واکنش نشان داد و آن را خطری بزرگ برای فرزندان خواند.

- محمد سرشار رییس شبکه پویا نسبت به آهنگ اخیر ساسان حیدری یافته (مشهور به ساسی) واکنش نشان داد و آن را خطری بزرگ برای فرزندان خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد سرشار رییس شبکه پویا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در همه دنیا، ارائه هرزه نگاری (پورنوگرافی) به کودکان ممنوع است و اگر کسی کودکان را به تماشای پورنوگرافی تشویق کند، با واکنش منفی مردم و دولت مواجه می شود.

هنرمندان حرفه ای در آثار دارای مخاطب کودک و نوجوان از بازیگران هرزه نگاری (پورن استارها) استفاده نمی کنند و یک باور جمعی برای مقابله با آزار جنسی کودکان وجود دارد.

اما متأسفانه ساسان حیدری یافته (مشهور به ساسی) در آخرین نماهنگ خود از یک پورن استار استفاده کرده و برای دیده شدن بیشتر، آتش به خرمن تربیت کودکان و نوجوانان ایرانی زده.

آن هم در شرایطی که شیوع کرونا باعث شده کودکان برای یادگیری از راه دور، به اینترنت دسترسی وسیعی پیدا کنند و هنوز بسیاری از خانواده ها، آموزش لازم را برای استفاده صحیح کودکان از اینترنت ندیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه هرزه نگاری به کودکان ممنوع است/نگران بچه ها هستم

ارائه هرزه نگاری به کودکان ممنوع است/نگران بچه ها هستم