مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-02حوادث

دستگیری یک قاچاقچی بزرگ دارو پس از بازگشت به کشور


معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت از کشف بیش از دو میلیون حب قرص تقویتی تقلبی و دستگیری قاچاقچی بزرگ دارو و مکمل های ورزشی غیرمجاز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ نادر مرادی در حاشیه دستگیری این فرد گفت: چند ماه پیش خبری پیرامون مونتاژ و فروش قرص، پودر و آمپول های درمانی و مکمل ورزشی غیرمجاز از سوی افرادی که هیچگونه تخصص و مجوزی نداشتند به پلیس رسید و در جریان آن مشخص شد گزارش واصله صحت داشته و این افراد در محدوده شهرک استقلال دست به این کار زده اند.

وی با اشاره به اخذ مجوز قضایی برای برخورد با این افراد گفت: ماموران پس از حضور در محل، اقدام به بازدید از انبار کرده که در لحظه ورود، متوجه شدند چند نفر قوطی های تاریخ گذشته را با تینر فوری پاک کرده و بلافاصله با دستگاه های پیشرفته ای که در اختیار دارند اقدام به درج نام برندهای تجاری معروف دنیا با تاریخ های جدید میلادی با ارقام لاتین بر روی قوطی ها و بسته های موجود در انبار می کنند.

مرادی با بیان اینکه این افراد پس از نصب لیبل اصالت کالای وزارت بهداشت آنها را بسته بندی کرده و روانه بازار می کردند، گفت: تمام افرادی که در این کارگاه مشغول به این فعالیت مجرمانه بودند دستگیر شده و در بازرسی از انبار، 3076 قوطی و بسته خوراکی غذایی، دو میلیون و 765 هزار و 29 عدد قرص و کپسول تقویتی 4497 ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک قاچاقچی بزرگ دارو پس از بازگشت به کشور

دستگیری یک قاچاقچی بزرگ دارو پس از بازگشت به کشور