مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-02اقتصادي

پرداخت 80 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کردستانی


از ابتدای سال جاری تا کنون 80 میلیارد تومان تسهیلات از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کردستان در حوزه های مختلف به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدرسول شیخی زاده ظهر امروز در نخستین همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض الحسنه که برای یک هزار و 248 خانواده زیرپوشش از 5 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند که در مجموع حدود 16 میلیارد تومان بوده است.

احداث و خرید 564 واحد مسکونی برای مددجویان  وی بیان کرد: در سرفصل احداث و خرید مسکن نیز 564 واحد با پرداخت 6 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات برای مددجویان کردستانی ساخته شده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: همچنین در بحث فرهنگی و حمایت از تحصیل 252 مورد تسهیلات یک میلیارد و 830 میلیون تومانی دریافت کرده اند.

شیخی زاده با بیان اینکه در بحث وجوه اداره شده خیرین و سایر ادارات نیز 168 مورد تسهیلات با اعتباری برابر 939 میلیون تومان پرداخت شده است، اظهار کرد: همچنین 56 نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی مبلغ 911 میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

گفتنی است در پایان این مراسم از 7 نفر از خیرین و نیکوکارانی که در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کردستان سپرده دارند, تجلیل به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 80 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کردستانی

پرداخت 80 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کردستانی