مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-02اقتصادي

زنگ خطر آلاینده های محیط زیستی در اصفهان جدی است


زنگ خطر آلاینده های محیط زیستی در استان اصفهان جدی است و همه باید برای کنترل این شرایط همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسن قاضی عسگر ظهر سه شنبه در آیین تجلیل از واحدهای صنعتی سبز استان اصفهان با بیان اینکه آلاینده بودن صنایع اصفهان زنگ خطری است که به صدا در آمد، اظهار داشت: همه باید نسبت به این موضوع حساس باشیم و در راستای حفظ محیط زیست و افزایش تعداد روزهای هوای سالم اصفهان بکوشیم.

وی با بیان اینکه مدیریت استان با درخواست های زیادی برای دریافت برق جهت تولید محصولات مختلف مانند فولادی مواجه است، تصریح کرد: برخی از این صنایع آلاینده و آب بَر است و به دلیل اینکه پیش از این جلوی آنها گرفته نشده، به این فاجعه زیست محیطی در استان منجر شده است.

به دنبال توسعه صنایع سبز هستیم معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه در استان اصفهان به دنبال توسعه صنایع سبز هستیم، ادامه داد: وضعیت محیط زیست استان با سیاست های صحیح و اصولی بهبود خواهد یافت که یکی از آنها افزایش هرچه بیشتر صنایع سبز است.

وی با اشاره به اینکه اصلاح نظام اعطای یارانه ها و هدفمندسازی آن یکی از شاخص های اساسی برای حفظ محیط زیست است، گفت: سالانه مقدار زیادی یارانه در بخش های مختلف مانند برق و گاز به صنایع تخصیص می یابد اما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر آلاینده های محیط زیستی در اصفهان جدی است

زنگ خطر آلاینده های محیط زیستی در اصفهان جدی است