مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 13:002021-03-02سياسي

همترازی ربع رشیدی با دانشگاه های نسل سوم و چهارم امروزی


 اصول آموزش و سازمان اداری و همچنین تاسیسات و نهادهای آموزشی شهرک رشیدی را می توان امروزه با شیوه آموزشی دانشگاه های بزرگ و مدرن دنیا(دانشگاه های نسل سوم و چهارم) مقایسه کرد.

- همترازی "ربع رشیدی" با دانشگاه های نسل سوم و چهارم امروزی ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز گفت: اصول آموزش و سازمان اداری و همچنین تاسیسات و نهادهای آموزشی شهرک رشیدی را می توان امروزه با شیوه آموزشی دانشگاه های بزرگ و مدرن دنیا(دانشگاه های نسل سوم و چهارم) مقایسه کرد.

میررضا مجیدی امروز سه شنبه 12 اسفندماه، در نخستین همایش بین المللی بزرگداشت خواجه رشیدالدین فضل الله همدانی که در تبریز برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه تبریز تاکنون دوبار افتخار میزبانی از پژوهشگران داخلی و خارجی در مورد ربع رشیدی را داشته است، اظهار کرد: نخستین بار حدود نیم قرن پیش چنین همایشی برگزار شد و امروز نیز همایش دیگری به منظور بازخوانی تاریخچه و احیای این بنای ارزشمند برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش آذربایجان و تبریز در تاریخ ایران، اضافه کرد: آذربایجان از سده های گذشته و به مدد خردگرایی و خداجویی و به یمن آموزه های نیاکان سرافرازش، همواره در تاریخ نشانه فضیلت و فرزانگی را به پیشانی داشته و شعله های آگاهی و دانایی در آن به خاموشی نگراییده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همترازی ربع رشیدی با دانشگاه های نسل سوم و چهارم امروزی

همترازی ربع رشیدی با دانشگاه های نسل سوم و چهارم امروزی