مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 15:152021-03-02اقتصادي

کمک های روستای قلات شهرستان اوض در دستان مردم سی سخت/تصاویر/هلالاحمر


خیر روستای قلات از توابع شهرستان اوض گفت:به شهر سی سخت آمدیم تا علاوه بر کمک های جمع آوری شده نقدی،میزان خسارات وارد شده به شهر را به گوش مردم شریف قلات برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت،مردم خیر ونیکوکار روستای قلات از توابع شهرستان اوض در استان فارس مبلغ 43میلیون وسیصد هزار تومان به مردم زلزله زده شهر سی سخت کمک کردند.

سید یوسف حسینی خیر اهل روستای قلات در همین خصوص گفت:مردم شریف ونیکوکار روستای قلات از توابع شهرستان اوض استان فارس از شنیدن واقعه زلزله دلخراش شهر سی سخت بسیار اندوهگین شدند و بر خود لازم دانستند تا کمک هایی برای این مردم زلزله زده که دچار آسیب ها وخسارات فراوانی شده اند جمع آوری نمایند تا به دست آسیب دیدگان واقعی این زلزله برسانیم.

خیر قلاتی گفت:امروز در چهاردهمین روز پس از زلزله به شهر سی سخت آمدیم وبه مرکز نیکوکاری مسجد جامع امام علی (ع) رفتیم تا علاوه برآورد میزان خسارات وارد شده به مردم کمک های نقدی جمع آوری شده به مبلغ 43میلیون و300هزار تومان به مرکز نیکوکاری مسجد جامع امام علی که مورد تأیید مردمی دهیم تا به دست نیازمندان واقعی حادثه دیده از زلزله برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های روستای قلات شهرستان اوض در دستان مردم سی سخت/تصاویر/هلالاحمر

کمک های روستای قلات شهرستان اوض در دستان مردم سی سخت/تصاویر/هلالاحمر