مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 16:252021-03-02سياسي

دشمن اعتقادات جوانان را نشانه گرفته/ رسالت هنرمندان سنگین است


معاون فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع گفت: استکبار جهانی با بهره گیری از فضای مجازی اعتقادات و منش رفتاری و اخلاقی جوانان را نشانه گرفته است و در چنین شرایطی رسالت هنرمندان بسیار سنگین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر داود عبدی معاون فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع در حاشیه جشنواره تئاتر سنگر با بیان اینکه هنر متعالی دارای روح زندگی بخش است و می تواند جامعه را به سوی آرمان ها رهنمون کند، گفت: اگر این هنر برآمده از ارزش های غنی فرهنگ ایرانی اسلامی و سیره ی اهل بیت عصمت و طهارت باشد به فرهنگ جامعه غنی می بخشد.

وی با بیان اینکه تئاتر بخشی از بن مایه های یک جامعه است و می توان نبض جامعه را با وضعیت تئاتر به دست آورد، افزود: تئاتر بخشی از فرهنگ و از مولفه های اصلی فرهنگ و فرهنگ سازی است و جدا از مسائل اجتماعی و اقتصادی نیست و اگر تئاتر کشور رشد و پیشرفت خوبی داشته باشد به همان نسبت وضعیت اجتماعی نیز رشد خواهد یافت.

معاون فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع با بیان اینکه در وزارت دفاع تلاش کرده ایم آثار هنری در رشته های مختلف را سازگار با ارزش ها و اعتقادات اسلامی به جامعه معرفی کنیم، اظهار داشت: استکبار جهانی با بهره گیری از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اعتقادات و منش رفتاری و اخلاقی جوانان و ایران اسلامی را نشانه گرفته است و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن اعتقادات جوانان را نشانه گرفته/ رسالت هنرمندان سنگین است

دشمن اعتقادات جوانان را نشانه گرفته/ رسالت هنرمندان سنگین است