مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 17:002021-03-02سياسي

شهرداری قزوین کمربندی نسیم شمال را ایمن کند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: با توجه به اینکه امروز متاسفانه شاهد دومین تصادف منجر به فوت در کمربندی نسیم شمال بودیم، از شهرداری قزوین می خواهیم که ایمن سازی لازم را در این مسیر انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علی فرخزاد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در آخرین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان قزوین که عصر امروز در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به اعمال طرح ترافیک ویژه نوروز در سطح محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز متاسفانه شاهد دومین تصادف منجر به فوت در کمربندی نسیم شمال بودیم، از شهرداری قزوین می خواهیم که ایمن سازی لازم را در این مسیر انجام دهد.

وی با تاکید بر لزوم نصب دوربین های کنترل سرعت در این محور مواصلاتی اضافه کرد: همچنین تقاطع کمربندی نسیم شمال برای ایمن سازی باید اصلاح هندسی شود تا دیگر شاهد تصادفات فوتی در این مسیر نباشیم.

 لزوم افزایش خودروهای گشت نامحسوس معاون عمرانی استاندار قزوین در ادامه با تاکید بر لزوم افزایش تیم های گشت نامحسوس پلیس راه و راهور در سطح استان گفت: اداره کل مدیریت بحران استان باید به مانند سال های قبل از طریق هماهنگی با ادارات و دستگاه های اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری قزوین کمربندی نسیم شمال را ایمن کند

شهرداری قزوین کمربندی نسیم شمال را ایمن کند