مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 17:152021-03-02سياسي

مرکز هدایت شغلی و کاریابی در 40 دانشگاه کشور راه اندازی شد


مدیرکل ارتباط با صنعت و دانشگاه وزارت علوم از راه اندازی مرکز هدایت شغلی در 40 دانشگاه کشور خبر داد و گفت: هدف از این اقدام یافتن کسب وکار و فرصت شغلی مناسب برای دانشجویان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سعید سیف غروب سه شنبه در جلسه هماهنگی ارتباط صنعت و دانشگاه به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه مرکز هدایت شغلی و کاریابی در 40 دانشگاه کشور راه اندازی شده است، ابراز داشت: هدف از راه اندازی این مراکز تسهیل دریافتن کسب وکار و فرصت شغلی و بهبود ارتباط صنعت و دانشگاه برای دانشجویان است.

وی بابیان اینکه هشت هزار و 427 قرارداد حوزه ارتباط صنعت و جامعه (دانشگاه) طی سال جاری در کشور منعقدشده است، افزود: ارزش این قراردادها دو هزار و 137 میلیارد تومان برآورد می شود.

مدیرکل ارتباط با صنعت و دانشگاه وزارت علوم بابیان اینکه می بایست به سمت تخصیص درصد بیشتری از تولید ناخالص داخلی با بهره گیری از تحقیق و توسعه گام برداشت، ابراز داشت: به این منظور دانشگاه ها می بایست به بحث برند سازی، تجاری سازی و ایجاد درآمد از محل ظرفیت ها و توانمندی های استان خود توجه ویژه داشته باشند تا بتوانند در راستای افزایش ارزش افزوده تولیدات گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز هدایت شغلی و کاریابی در 40 دانشگاه کشور راه اندازی شد

مرکز هدایت شغلی و کاریابی در 40 دانشگاه کشور راه اندازی شد