مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 17:302021-03-02سياسي

نخبگان به برگزاری پرشور انتخابات 1400 کمک کنند


نخبگان با دور کردن فضای یاس و ناامیدی از جامعه به برگزاری پرشور انتخابات 1400 کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتصریح کرد: لازم است که در تمام مراحل انتخابات به ویژه ایام تبلیغات و روز اخذ رأی حساسیت های بهداشتی و رعایت دستورالعمل ها با جدیت بیشتری دنبال شود.

خوش اقبال بیان کرد: می طلبد که فضای تبلیغاتی در انتخابات پیش رو به سمت و سوی فضای مجازی سوق داده شود این نکته به ویژه در انتخابات شوراهای شهر اهمیت بیشتری به لحاظ حفظ دستورالعمل ها و سلامت جامعه دارد.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات سال 1400 گفت: به فرموده ایشان حضور مردم علاج دردهای مزمن کشور است از این رو باید به سمت و سویی برویم که جریان های مختلف حضور پیدا کنند و این انتخابات رقابتی است که منتج به مشارکت حداکثری می شود.

وی انتخابات 1400 را فرصت ساز، امنیت آور و ظرفیت مهم برای آینده کشور دانست و تاکید کرد: تجربه 40 ساله گذشته نشان داده که انتخابات پر شور از سویی حل کننده مسائل داخلی است و از سوی دیگر بدخواهان در فضای بین المللی را به عقب می راند.

خوش اقبال با تاکید بر ضرورت نقش آفرینی نخبگان و دلسوزان انقلاب در حداکثری شدن انتخابات افزود: حضور و اشتیاق حداکثری مردم در انتخابات هم به عملکرد متولیان انتخابات باز می گردد و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان به برگزاری پرشور انتخابات 1400 کمک کنند

نخبگان به برگزاری پرشور انتخابات 1400 کمک کنند