مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 17:402021-03-02سياسي

مراسم استقبال از پیکر مطهر خلبان شهید بیک محمدی در تبریز برگزارشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیکر مطهر شهید بیرجند بیک محمدی ، از خلبانان شجاع نیروی هوایی ارتش که اخیراً در خاک عراق کشف شده است، - مراسم استقبال از پیکر خلبان شهید بیرجند بیک محمدی با حضور مسئولان استانی و شهری در تبریز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیکر مطهر شهید بیرجند بیک محمدی ، از خلبانان شجاع نیروی هوایی ارتش که اخیراً در خاک عراق کشف شده است، شناسایی و امروز از طریق فرودگاه شهید مدنی وارد شهر تبریز شد.

این خلبان شجاع در 6 خردادماه سال 67 در مأموریت پشتیبانی سطحی از نیرو های زمینی و انهدام اهداف از پیش تعیین شده، بر فراز دریاچه ماهی مورد هدف موشک قرار گرفت و از آن تاریخ هیچ اطلاعی از وضعیت خلبان بیک محمدی به دست نیامد و به عنوان جاویدالاثر در لیست شهدای خلبان قرار گرفت.

مراسم استقبال از پیکر این شهید والامقام بعداز شناسایی، امروز سه شنبه با حضور مسؤولان لشکری و کشوری در پایگاه شهید فکوری تبریز برگزار شد.

این شهید والامقام دوره های تخصصی وسایل زمینی هواپیمای اف - 4 را در ایران و آمریکا گذراند و از آنجا که علاقه وافری به خلبانی داشت تغییر رشته داده و پس از موفقیت در آزمون های مربوطه، به استخدام دانشکده خلبانی نیروی هوایی درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم استقبال از پیکر مطهر خلبان شهید بیک محمدی در تبریز برگزارشد

مراسم استقبال از پیکر مطهر خلبان شهید بیک محمدی در تبریز برگزارشد