مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 19:302021-03-02اجتماعي

فاز جدید تقاطع شهید کجباف اهواز به بهره برداری رسید


محور L500 تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف به طول 730 متر و ارتفاع 22 متر به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، موسی شاعری شهردار اهواز از آغاز بکار محور L500 تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف خبر داد.

وی گفت:  این پروژه بزرگترین تقاطع غیر همسطح جنوب غرب ایران است که با 5/1 کیلومتر پل سازی ساخته شد و از جمله پروژه هایی است که موجبات کاهش اتلاف وقت شهروندان در عبور و مرور جنوب به غرب را فراهم می کند.

شاعری ادامه داد: تقاطع غیر همسطح شهید کجباف د ر حال حاضریکی از مهمترین پروژه های ترافیکی شهر اهوازاست که اجرای آن د ر سال های گذشته به د لیل مشکلات اقتصاد ی کشور و شهرد اری اهواز، کمبود منابع مالی و نقد ینگی با کُند ی روبرو شد ه بود ؛ اما از ابتد ای سال گذشته و با تأکید بنده و همراهی شورای اسلامی شهر شاهد تسریع د ر روند اجرایی این تقاطع بودیم و تمام تلاشمان را برای پایان آن در موعد مقرر به کار بردیم شهردار اهواز گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف در محل کانون توزیع و تقسیم ترافیک شهر اهواز قرار دارد و هم اکنون کار آسفالت و نصب علائم ترافیکی و خاکریزی و جدولگذاری این تقاطع به پایان رسیده است.

وی در خصوص محورهای این تقاطع عنوان کرد: محور L100 که شامل دو باند رفت و برگشت است میدان چهار اسب را به میدان پنج نخل متصل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز جدید تقاطع شهید کجباف اهواز به بهره برداری رسید

فاز جدید تقاطع شهید کجباف اهواز به بهره برداری رسید