مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 04:202021-03-03سياسي

استقبال ضعیف از سفرهای نوروزی


رییس جامعه هتلداران خراسان رضوی گفت: بر اساس دیده ها و شنیده ها تا به امروز استقبال چندانی از سفرها و مخصوصا سفرهای نوروزی صورت نگرفته است و این موضوع عدم استقبال به بلاتکلیفی مردم در زمینه سفر باز می گردد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس جامعه هتلداران خراسان رضوی گفت: بر اساس دیده ها و شنیده ها تا به امروز استقبال چندانی از سفرها و مخصوصا سفرهای نوروزی صورت نگرفته است و این موضوع عدم استقبال به بلاتکلیفی مردم در زمینه سفر باز می گردد.

    امیر سزاوار در گفت وگو با ایسنا در خصوص شرایط جدید پذیرش مسافران اظهار کرد: تا این لحظه هیچ بخشنامه جدیدی به ما ابلاغ نشده است و مطابق همان روال سابق که از چهار خرداد ماه سال گذشته، اجازه بازگشایی در خراسان رضوی داده شد، بر همان اساس فعالیت می کنیم.

وی افزود: با این حال گاهی اوقات بر اساس افزایش میزان شیوع ویروس کرونا میزان سفرها و محدودیت ها تغییر می کرد، اما باید گفت که هنوز بخشنامه جدید به ما ابلاغ نشده است.

شایان ذکر است که از خرداد گذشته نیز سفرهای ریلی و هوایی در هیچ روزی ممنوع نشدند و گاهی بر اساس میزان شیوع بیماری و رنگ شهرها سفرهای زمینی محدود می شدند.

رییس جامعه هتلداران خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر یک چهارم هتل ها در شهر مشهد فعال هستند و مطابق برنامه ای که برای سفرها در نظر گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال ضعیف از سفرهای نوروزی

استقبال ضعیف از سفرهای نوروزی