مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 04:352021-03-03سياسي

سوال از وزیر کار به خاطر واگذاری ناموفق کارخانه کاشی نیلو پیگیری می شود


نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی بودند که برای کاندیداتوری در 1400 هزینه های کلان گدایی کردند که این ها پول کثیف است و باید دستگاه های امنیتی با دقت هزینه های انتخاباتی را رصد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل ابوترابی با انتشار متنی در صفحات خود در فضای مجازی با بیان اینکه اصولگرا یا اصلاح طلب، فرقی ندارد، اظهار داشت: افرادی که رد صلاحیت  شدند و دلیل رد صلاحیت به آن ها اعلام شده است، در صورتی که رد صلاحیت همچنان باقی است، بهتر است نه برای خودشان، نه برای کشور و نه برای نظام هزینه درست نکنند، زیرا همین هزینه تراشی می تواند یک نکته منفی در پرونده آن ها باشد.

  نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در هزینه تراشی نکنند و کاندیدا نشوند.

از ورود پول های کثیف به انتخابات جلوگیری شود وی با تأکید بر این که باید از ورود پول های کثیف به انتخابات با نظارت شورای نگهبان جلوگیری شود، گفت: افرادی بودند که برای کاندیداتوری در 1400 هزینه های کلان گدایی کردند که این ها پول کثیف است و باید دستگاه های امنیتی با دقت هزینه های انتخاباتی را رصد کنند.

سوال از وزیر کار به خاطر واگذاری ناموفق کارخانه کاشی نیلو ابوترابی هم چنین با سوال از وزیر کار به خاطر واگذاری ناموفق کارخانه کاشی نیلو، عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال از وزیر کار به خاطر واگذاری ناموفق کارخانه کاشی نیلو پیگیری می شود

سوال از وزیر کار به خاطر واگذاری ناموفق کارخانه کاشی نیلو پیگیری می شود