مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:502021-03-03سياسي

مشکل اینترنت در شهرک توریستی «علیصدر» پذیرفتنی نیست


پس از یک سال پیگیری مشکل اینترنت در روستاهای بخش گل تپه مردم این منطقه به ویژه روستاها همچنان مشکل آنتن دهی اینترنت دارند و این موضوع به طور مکرر توسط دهیاران و اعضای شورا به گوش مسئولان رسیده است اما پیگیری مدیران مربوطه به کُندی انجام می شود.

- ایسنا/همدان پس از یک سال پیگیری مشکل اینترنت در روستاهای بخش گل تپه مردم این منطقه به ویژه روستاها همچنان مشکل آنتن دهی اینترنت دارند و این موضوع به طور مکرر توسط دهیاران و اعضای شورا به گوش مسئولان رسیده است اما پیگیری مدیران مربوطه به کُندی انجام می شود.

البته دور از انصاف است که حل مشکل اینترنت روستای چاله کند را که به صورت ضربتی حل شد را مطرح نکنیم چراکه چندی پیش مشکل اینترنت روستای چاله کند در اخبار بی بی سی هم انعکاس پیدا کرد و با همت و پیگیری سیدایوب، موسوی بخشدار گل تپه که فقط سه ماه است، در این منطقه حضور دارد حل شد اما این مشکل در برخی روستاهای شهرستان کبودراهنگ همچنان به قوت خود باقیست.

امروز یکی از شهروندان شهرک توریستی علیصدر در تماس تلفنی با خبرنگار ایسنا مشکل ضعف اینترنت در این منطقه گردشگری را این گونه بیان کرد: آنتن دهی در منازل و خیابان های قسمت غرب علیصدر و روستای قلیچ باغی واقعاً ضعیف است، چند سال پیش پرتابل سیار نصب شد اما متأسفانه سال قبل جمع آوری کردند!


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اینترنت در شهرک توریستی «علیصدر» پذیرفتنی نیست

مشکل اینترنت در شهرک توریستی «علیصدر» پذیرفتنی نیست