مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-03اقتصادي

نوروز امسال لغو بلیت پرواز مشمول جریمه می شود / قیمت ها افزایش نمی یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یونس دقیق کیا آخرین وضعیت سفرهای نوروزی از طریق حمل و نقل هوایی اظهار داشت: در این حوزه تابع تصمیمات و ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

- رییس هیئت مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: نوروز امسال چون مسافر مطلع است، به خاطر شرایط کرونا ممکن است محدودیت های ایجاد شود و بلیت می گیرد، در صورت ابطال بلیت هزینه کنسلی طبق قاعده ای که از قبل وجود داشت، از مسافرت دریافت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، یونس دقیق کیا آخرین وضعیت سفرهای نوروزی از طریق حمل و نقل هوایی اظهار داشت: در این حوزه تابع تصمیمات و ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

رییس هیئت مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی افزود: شرکت های هواپیمایی برای نوروز 1400 با توجه به وضعیت شیوع کرونا پروازهای برنامه ای خود را انجام می دهند و ممکن است پرواز فوق العاده نداشته باشند، به هر حال سیاست ستاد ملی مقابله با کرونا، جلوگیری از افزایش سفرها است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر تقاضا افزایش یابد، باز پرواز فوق العاده در نوروز نخواهید داشت؟ بیان کرد: همه این موارد بستگی به شرایط شیوع کرونا در ایام نوروز دارد، اما اگر شرایط مناسب شد و تقاضا هم افزایش یافت شرکت های هواپیمایی آمادگی دارند، پروازهای فوق العاده هم برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروز امسال لغو بلیت پرواز مشمول جریمه می شود / قیمت ها افزایش نمی یابد

نوروز امسال لغو بلیت پرواز مشمول جریمه می شود / قیمت ها افزایش نمی یابد