مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-03سياسي

ایده کسب و کار 48 ساعته با «خانه ما»/ مدیریت هزینه‎ها یک چالش است


مشاور علمی مستند مسابقه «خانه ما» با اشاره به ایده کسب و کار 48 ساعته در این برنامه عنوان کرد می توان به درستی مشارکت بین نسلی را به شکلی واقعگرایانه در این مستند مسابقه دید.

- مشاور علمی مستند مسابقه خانه ما با اشاره به ایده کسب و کار 48 ساعته در این برنامه عنوان کرد می توان به درستی مشارکت بین نسلی را به شکلی واقعگرایانه در این مستند مسابقه دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استودیو نوبین، نشست نقد و بررسی مستند مسابقه خانه ما روز سه شنبه 12 اسفند از منظر کارآفرینی و سواد مالی با حضور سازندگان این مسابقه و به میزبانی مرکز نوآوری دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در ابتدای این نشست عادل پیغامی اقتصاددان و مشاور علمی مستند مسابقه خانه ما با اشاره به اینکه این مستند مسابقه تجربه ای جدید در این حوزه است، گفت: مستند مسابقه خانه ما به نظر بنده اولین کاری است که از صدا وسیما پخش می شود که ویژگی های مستند بودن و واقع گرایی را داراست و پیش از این مشابه آن را نداشتیم مخصوصا که این مسابقه توانسته با بخشی از مهارت های زندگی عجین شود.

وی ادامه داد: این مسابقه را می توان از جهات مختلف به عنوان یک الگوی ایرانی اسلامی نام برد که این نمونه کاملا با مولفه ها و مصادیق ایرانی با رعایت تمام ابعاد فرهنگی ارزشی اسلامی که ما در کشورمان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده کسب و کار 48 ساعته با «خانه ما»/ مدیریت هزینه‎ها یک چالش است

ایده کسب و کار 48 ساعته با «خانه ما»/ مدیریت هزینه‎ها یک چالش است