مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-03سياسي

نباید مصلحت مردم و نظام را فدای رودربایستی کنیم


فرماندار کرمان خطاب به بخشداران گفت: انتخاب ها و تصمیماتمان در انتخابات نباید حزبی، جناحی، رفاقتی و سفارشی باشد و باید هر چیزی که دقیق و قانونی است انجام دهیم و اگر دیدید فردی نمی تواند از عهده کاری بربیاید انتخابات شهر و مصلحت نظام و مردم را فدای رودربایستی با کسی نکنیم.

- ایسنا/کرمان فرماندار کرمان خطاب به بخشداران گفت: انتخاب ها و تصمیماتمان در انتخابات نباید حزبی، جناحی، رفاقتی و سفارشی باشد و باید هر چیزی که دقیق و قانونی است انجام دهیم و اگر دیدید فردی نمی تواند از عهده کاری بربیاید انتخابات شهر و مصلحت نظام و مردم را فدای رودربایستی با کسی نکنیم.

علی بابایی در اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرمان اظهار کرد: ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور در خردادماه 1400 برگزار خواهد شد و همزمانی دو انتخابات شوراها و ریاست جمهوری حجم کار را بالا می برد.

وی با اشاره به اولویت سلامت مردم و موضوع بیماری کرونا، افزود: دشمنان جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را خواهند کرد که همراهی مردم را از انتخابات حذف کنند البته مردم اعتقادات و دین خود را به کسی و چیزی نمی فروشند اما در زمانی که خیلی فشار می آید عده ای از این بحث استفاده می کنند؛ متأسفانه افزایش بی رویه برخی قیمت ها و چندین مرحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید مصلحت مردم و نظام را فدای رودربایستی کنیم

نباید مصلحت مردم و نظام را فدای رودربایستی کنیم