مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-03اجتماعي

تشریح جزییات ماجرای رخ داده در سراوان/مجوزهای تردد از سوی فرمانداری ها محدود شده


معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور توضیحاتی را پیرامون وضعیت شیوع کرونا و عدم فاصله گذاری فیزیکی در مترو و اتوبوس، ابعاد ماجرای رخ داده در سراوان و.

- معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور توضیحاتی را پیرامون وضعیت شیوع کرونا و عدم فاصله گذاری فیزیکی در مترو و اتوبوس، ابعاد ماجرای رخ داده در سراوان و.

ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین ذوالفقاری در حاشیه کمیته هماهنگی طرح های ترافیکی پلیس راهور که پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران تجربه جمهوری اسلامی در کنترل بیماری کرونا را جزو تجربه های منحصر به فرد برشمرد و گفت: چنین تجربه ای در کمتر کشوری رخ داده و حقیقتا باید از تمامی دست اندرکاران این امر تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه ارائه یکسری از مجوزهای تردد از سوی فرمانداری ها محدود شده است، گفت: پیشنهاد و خواهش ما از مردم این است که ترددهای غیرضروری خود را به حداقل رسانده و تا حد ممکن با پرهیز از سفرها و حضور در اماکن پرتجمع، مهمانی ها و.

کمک کنند تا هر چه زودتر چرخه انتقال و گسترش کرونا محدود و به یاری خدا این ویروس ریشه کن شود.

معاون انتظامی وزیر کشور در مورد وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه مترو و اتوبوس و عدم رعایت فاصله گذاری فیزیکی در آن گفت: در این خصوص بحث های مختلفی صورت گرفته و پروتکل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات ماجرای رخ داده در سراوان/مجوزهای تردد از سوی فرمانداری ها محدود شده

تشریح جزییات ماجرای رخ داده در سراوان/مجوزهای تردد از سوی فرمانداری ها محدود شده