مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-03اقتصادي

5138 قلم دارو از عطاری های متخلف در اندیمشک کشف شد


رییس اداره صمت اندیمشک عرضه دارو توسط عطاری ها را تخلف دانست و گفت: پنج هزار و 138 قلم دارو از عطاری های متخلف در این شهرستان کشف شد.

- قدرت الله موسوی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نظارت ها بر اصناف، بازاریان و… با هدف تنظیم بازار و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی در اندیمشک تشدید می شود.

وی افزود: فروش اجباری کالا در کنار عرضه روغن در واحدهای صنفی خلاف قانون است.

رییس اداره صمت گفت: کالاهای تنظیم بازار در اندیمشک با هدف رساندن کالاهای اساسی به اقشار آسیب پذیر جامعه به صورت مرتب در حال انجام است.

نصب برچسب قیمت محصول الزامی است موسوی عنوان کرد: گشت های مشترک با اداره تعزیرات حکومتی به صورت منظم در شهرستان اندیمشک انجام می شود.

وی افزود: در گشت مشترک اماکن نیروی انتظامی، اداره صنعت و تعزیرات حکومتی 12 واحد صنفی متخلف به دلیل نصب نکردن برچسب بهای کالا شناسایی و به تعزیرات حکومتی اندیمشک معرفی شدند.

رییس اداره صمت اندیمشک گفت: رستوران های بیرون شهر، آشپزخانه های بیرون بر، تعویض روغنی ها، سوپرمارکت ها و سایر اصناف عرضه کالا نسبت به نصب برچسب بهای کالا موظف هستند.

وی نصب برچسب بهای کالا را الزامی دانست و تصریح کرد: در بازدید از سوپرمارکت ها، رستوران ها، آشپزخانه های بیرون بر و تعویض روغنی ها 12 واحد متخلف برای سیر مراحل قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5138 قلم دارو از عطاری های متخلف در اندیمشک کشف شد

5138 قلم دارو از عطاری های متخلف در اندیمشک کشف شد