مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-03سياسي

اقتصاد را با آنچه که در رسانه ها منعکس می شود نمی توان نجات داد


 اینکه تصور کنیم با مطالبی که در رسانه و جراید منعکس می شود، می توان اقتصاد را نجات داد به واقعیت نزدیک نیست، بلکه باید بپذیریم که با کل دنیا پیوستگی داریم.

- ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: اینکه تصور کنیم با مطالبی که در رسانه و جراید منعکس می شود، می توان اقتصاد را نجات داد به واقعیت نزدیک نیست، بلکه باید بپذیریم که با کل دنیا پیوستگی داریم.

عنایت الله رحیمی چهارشنبه 13 اسفند در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان فارس بیان کرد: حدود 70 شهرک صنعتی در فارس وجود دارد که 62 مورد آن فعال است البته فعال بودن به معنای تکمیل همه زیرساخت های مقدماتی در آنها نیست.

او افزود: اینکه تصور شود اعتبار دولتی داریم که همه تعهدات را در شهرکی مانند شهرک بزرگ صنعتی شیراز حل کنیم، انتظاری غیرواقعی است و چنین اعتباری هم وجود ندارد اما اولویت بندی قطعا مهم است.

استاندار فارس ادامه داد: آب، مشکل بزرگ شهرک صنعتی شیراز است که مقرر شده با تغییر درخواست اعتبار، آب بهداشتی به این شهرک انتقال داده شود.

رحیمی با بیان اینکه شهرک صنعتی فارس، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و شرکت برق منطقه ای فارس پذیرفته اند که در این باره اقدامات لازم را انجام دهند، تصریح کرد: اینکه تصور کنیم میلیاردها تومان برای هر بخش از شهرک صنعتی اختصاص دهیم با واقعیات رد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد را با آنچه که در رسانه ها منعکس می شود نمی توان نجات داد

اقتصاد را با آنچه که در رسانه ها منعکس می شود نمی توان نجات داد