مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-03سياسي

مشارکت 70 هزار همیار طبیعت در تحقق اهداف منابع طبیعی


معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر لزوم همکاری مردم، روحانیون و نهادها در حراست و بهره برداری درست از منابع طبیعی گفت: امسال 300 تشکل ایجاد شده است و 70 هزار نفر به عنوان همیار طبیعت عضو شده اند که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت این افراد برای پیشبرد اهداف منابع طبیعی بهره مند شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مسعود منصور ظهر امروز در دیدار با آیت الله حسین نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با اشاره به اینکه 164 میلیون هکتار وسعت ایران است که بیش از 83 درصد این مساحت در حوزه مدیریت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری است، اظهار کرد: اگر امروز از امنیت غذایی و زیستی سخن به میان آورده می شود، وابسته به آن است که آب خاک و پوشش گیاهی را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه عناصر منابع طبیعی با یکدیگر ارتباط مستقیم دارند، اضافه کرد: حق حیات که اولین و اصلی ترین حقوق انسان است متأثر از عناصر منابع طبیعی است.

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از جنگل های هیرکانی با قدمت چند میلیون ساله و ارزش های فراوان در شمال کشور یاد کرد و گفت: دو هزار و 500 میلیون متر مکعب آب در جنگل ها تولید می شود و هر هکتار جنگل 2.

5 تن اکسیژن تولید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 70 هزار همیار طبیعت در تحقق اهداف منابع طبیعی

مشارکت 70 هزار همیار طبیعت در تحقق اهداف منابع طبیعی