مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-03اقتصادي

سامانه های الکترونیکی شرکت گاز استان یزد رونمایی شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ضمن رونمایی از سامانه های الکترونیکی شرکت گاز استان، گفت: امروز با گستردگی و توسعه خدمات زیربنایی ناچار هستیم با بهره گیری از فناوری های نوین خدمات مورد نیاز مردم را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا پاسخ دهیم.

- ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ضمن رونمایی از سامانه های الکترونیکی شرکت گاز استان، گفت: امروز با گستردگی و توسعه خدمات زیربنایی ناچار هستیم با بهره گیری از فناوری های نوین خدمات مورد نیاز مردم را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا پاسخ دهیم.

محسن صادقیان ظهر امروز با حضور در شرکت گاز استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل شرکت گاز استان، معاونین و کارکنان این شرکت، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت کاهش روابط فیزیکی بین مردم و دستگاه های اجرایی، نیازمند ارائه خدمات الکترونیکی به مردم هستیم و در یک سال گذشته شاهد پیشرفت های زیادی در این عرصه هستیم.

وی اعلام کرد: شرکت گاز استان یزد با بهره گیری از نیروهای توانمند در این حوزه نسبت به ارائه خدمات گسترده به صورت الکترونیکی اقدام کرده و می توان گفت همواره از شرکت های پیشگام و پیشتاز در این بخش بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه های الکترونیکی شرکت گاز استان یزد رونمایی شد

سامانه های الکترونیکی شرکت گاز استان یزد رونمایی شد