مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-03سياسي

جزییات انجام واکسیناسیون کرونا کارکنان بهشت زهرا (س)+ عکس


مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با بیان اینکه در یکسال گذشته این سازمان با بحران بی سابقه و غیرقابل پیش بینی مواجه بوده است، گفت: واکسیناسیون کرونا کارکنان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سعید خال مدیرعامل سعید نمکی   وزیر بهداشت تقدیر و تشکر کنم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در ادامه گزارش کوتاهی از یکسال تلاش و مجاهدت خاموش سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا ارائه کرد و افزود: امروز در تاریخ سازمان خدمات رسان بهشت زهرا(س) به ویژه در یکسال گذشته که با بحران بی سابقه و غیرقابل پیش بینی کرونا درگیر بوده ایم، روز بزرگی است.

   خال امروز را روز بزرگی در تاریخ سازمان بهشت زهرا(س) دانست و تصریح کرد: برنامه واکسیناسیون گروه های در معرض خطر بیماری کرونا، با کادر درمان کشور آغاز شد و در ادامه و بر اساس اولویت بندی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت تزریق واکسن کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) با توجه به اهمیت خدماتی که به شهروندان ارائه می کنند توسط مرکز بهداشت جنوب تهران آغاز شد.

 محمد رضا سلمانی ندوشن رییس مرکز بهداشت جنوب تهران در ادامه گفت: در تمامی دنیا یکی از نگرانی های مسوولان بهداشتی در بحران کرونا شیوع بیماری از آرامستان ها  است که به جرأت می توان گفت که این اتفاق در بهشت زهرا(س) نه تنها رخ نداد بلکه یکی از نقاطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات انجام واکسیناسیون کرونا کارکنان بهشت زهرا (س)+ عکس

جزییات انجام واکسیناسیون کرونا کارکنان بهشت زهرا (س)+ عکس