مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-03فرهنگي

انتشار فراخوان مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان


فراخوان پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان به مناسبت 50 سالگی فعالیت های سینمایی و تئاتری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان با هدف شناسایی و کشف استعدادهای خلاق و تبادل دست آوردهای حوزه‏ فیلمنامه و نمایشنامه نویسی ایران و ایجاد فرصت ارتباط و تبادل تجربه در زمینه های مختلف هنر سینما و تئاتر کودک و نوجوان برگزار می شود.

بر همین اساس از تمامی فعالان سینما و تئاتر ایران، پیشکسوتان، فارغ التحصیلان، دانشجویان و جوانان علاقه مند این عرصه دعوت شده تا در این رویداد فرهنگی و هنری شرکت کنند.

پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان در 2 مرحله صورت می گیرد به گونه ای که ابتدا طرح های ارسالی با توجه به شرایط مسابقه از سوی هیات انتخاب بررسی و آثار برتر معرفی می شود و در مرحله دوم صاحبان آثار برتر یک ماه فرصت دارند تا نسخه اصلی فیلمنامه (سینمایی و فیلم کوتاه)، نمایشنامه و پویانمایی (داستانی کوتاه) خود را برای داوری نهایی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

بر اساس فراخوان موضوع این مسابقه در بخش تألیفی با موضوع آزاد، در حوزه اقتباسی از آثار چاپ شده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان

انتشار فراخوان مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان