مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-03حوادث

تصویر عامل شهادت 2 نفر از کارکنان انتظامی دره شهر منتشر شد


فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس برای دستگیری عامل شهادت 2 نفر از کارکنان انتظامی دره شهر در تلاش است، گفت: مردم در صورت مشاهده عامل شهادت ستوانیکم روح اله باسره و سرباز وظیفه محمد مهدی دیرکوند در هرجای کشور بلافاصله موضوع را .

- ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس برای دستگیری عامل شهادت 2 نفر از کارکنان انتظامی دره شهر در تلاش است، گفت: مردم در صورت مشاهده عامل شهادت ستوانیکم "روح اله باسره" و سرباز وظیفه "محمد مهدی دیرکوند"در هرجای کشور بلافاصله موضوع را از طریق سامانه110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

سرهنگ دلاور القاصی مهر اظهار کرد: شامگاه روز شنبه مورخ 9 اسفند ماه، فردی شرور اقدام به تیراندازی به سمت ماموران انتظامی پل گاومیشان شهرستان دره شهر کرد که در پی آن 2 نفر از حافظان امنیت مردم و کارکنان این ایستگاه به شهادت رسیدند.

وی افزود: عامل به شهادت ستوانیکم روح اله باسره و سرباز وظیفه محمد مهدی دیرکوند شناسایی و کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش مضاعف و بکارگیری حداکثری امکانات در پی دستگیری وی هستند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: با اشاره به دستور مقام قضایی در خصوص انتشار تصاویر این فرد شرور در کانال های خبری و فضای مجازی،می طلبد مردم در صورت مشاهده این فرد شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویر عامل شهادت 2 نفر از کارکنان انتظامی دره شهر منتشر شد

تصویر عامل شهادت 2 نفر از کارکنان انتظامی دره شهر منتشر شد