مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-03سياسي

ملانوری: با ادغام دانشگاه صنعتی بیرجند در شرایط فعلی مخالفم


فارغ از مباحث کارشناسی و جدای از اینکه این اقدام می تواند برای استان مفید باشد یا نه شرایط فعلی را فرصت مناسبی برای ادغام دانشگاه ها نمی دانم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از درمیان، حمید ملانوری ظهر امروز در در جلسه شورای اداری شهرستان درمیان اظهار داشت: با ادغام دانشگاه های استان در شرایط فعلی مخالفیم.

وی افزود: فارغ از مباحث کارشناسی و جدای از اینکه این اقدام می تواند برای استان مفید باشد یا نه شرایط فعلی را فرصت مناسبی برای ادغام دانشگاه ها نمی دانم.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: ما مخالفت خود با این اقدام را به طور رسمی اعلام می کنیم، دانشگاه و معاونت سیاسی استانداری را هم مکلف کرده ایم که این موضوع را پیگیری نمایند.

ملانوری با تأکید دوباره بر مخالفت خود با این تصمیم، عنوان داشت: ما اجازه نمی دهیم الان این اقدام صورت بگیرد.

وی ادامه داد: از جامعه دانشگاهی هم خواسته ایم درباره این مسئله به جمع بندی برسند و بعد، آنچه به نفع توسعه استان است انجام خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی از تصمیم وزارت علوم برای ادغام دانشگاه قاین در چند ماه قبل و دانشگاه صنعتی در حال حاضر گفت و یادآور شد: همان چند ماه قبل و با پیش آمدن موضوع اقدام دانشگاه قاین، در جلسه شورای فرهنگ عمومی اعلام کردیم که این کار بدون هماهنگی انجام شده و به صلاح است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملانوری: با ادغام دانشگاه صنعتی بیرجند در شرایط فعلی مخالفم

ملانوری: با ادغام دانشگاه صنعتی بیرجند در شرایط فعلی مخالفم