مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-03بين الملل

سرقت ده ها سلاح اتوماتیک در فلسطین اشغالی


پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حدود 30 سلاح اتوماتیک از نوع «تاور» از یکی از میدان های تیر در فلسطین اشغالی دزیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پلیس رژیم صهیونیستی، امروز (چهارشنبه)، در بیانیه ای از دزدیده شدن حدود 30 سلاح اتوماتیک از نوع تاور از میدان تیر شهر اشدود در غرب فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری عرب48 ، در بیانیه یادشده اشاره شده است که شامگاه روز گذشته، عده ای با ورود غیرقانونی به یکی از میدان های تیر شهر اشدود اقدام به سرقت تسلیحات کرده اند.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که رونین افنیییل فرمانده پلیس منطقه پس از ارزیابی وضعیت، یک یگان را مکلف به انجام تحقیق در این خصوص کرده است.

در ادامه بیانیه آمده است که بازپرسان کیفری و دیگر یگانهای منطقه برای دست یابی به اسلحه های دزدیده شده، شناسایی مظنونان و بازداشت آنها در حال تلاش هستند.

عرب48 همچنین گزارش داد که جزییات بیشتری در خصوص این سرقت اعلام نشده و ذکر جزییات بیشتر در ارتباط با این تحقیقات ممنوع شده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که در ماه ژانویه گذشته نیز منابع صهیونیستی از پایگاه نظامی تسیییلیم در النقب (جنوب فلسطین اشغالی) 93 هزار قبضه فشگ با قطر 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت ده ها سلاح اتوماتیک در فلسطین اشغالی

سرقت ده ها سلاح اتوماتیک در فلسطین اشغالی