مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-03اقتصادي

3700 هکتار از بافت فرسوده اصفهان در مناطق حاشیه ای است


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: سه هزار و 783 هکتار از اراضی بافت فرسوده استان اصفهان در مناطق حاشیه ای این استان قرار دارد.

- علیرضا قاری قرآن در گفت وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه طی یک سال اخیر خدمات ویژه ای در زمینه توسعه راه ها، آسفالت معابر، کمک به ساخت مراکز خدمات رسان مانند ورزشگاه ها، مراکز درمانی، مراکز فرهنگی و نوسازی بافت فرسوده را مورد توجه ویژه قرار داده است، اظهار داشت: در این زمینه باید توجه داشت که جذب اعتبارات نیز دراین زمینه به خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت مسکن و نوسازی آن در بافت های فرسوده تسهیلات با بهره پایین در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: مبلغ این تسهیلات در سال جاری افزایش داشته و این امر محرکی برای سرعت بخشی به بازآفرینی در بافت فرسوده اصفهان شده است.

استقبال شهروندان از تسهیلات بازسازی بافت فرسوده مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه شهروندان اصفهان چند سال گذشته کمتر از طرح های بازسازی بافت های فرسوده استقبال می کردند، ادامه داد: این در حالی است که طی پنج سال اخیر و با در نظر گرفتن تسهیلات ویژه مشارکت آن ها نیز بیشتر شده است.

وی تعامل و همکاری ساکنان بافت فرسوده با شهرداری ها و دولت می تواند منجر به ایجاد فضای باکیفیت برای زندگی شهروندان کمک کند، اض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3700 هکتار از بافت فرسوده اصفهان در مناطق حاشیه ای است

3700 هکتار از بافت فرسوده اصفهان در مناطق حاشیه ای است