مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-03اقتصادي

کفپوش ورزشی چیست و چه کاربردی دارد؟


امروزه استفاده از پوششی بر روی کف زمین به نام کفپوش در سالن های ورزشی یک امر ضروری محسوب می شود، اما طراحی و تولید کفپوش ورزشی کاری است که انجام آن نیاز به تجربه، - مهارت و تخصص زیادی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، کفپوش ها به دلیل ویژگی های خاصی که داشته و همچنین به دلیل انعطاف پذیری بالا ایمنی ورزشکاران را در سالن های ورزشی تامین نموده و از آسیب آنها جلوگیری می کند.

در سال های اخیر تولید کنندگان ایرانی در زمینه طراحی و تولید انواع کفپوش به خودکفایی رسیده و کفپوش هایی با کیفیت بالا تولید می کنند که در ادامه به معرفی و بررسی انواع آنها پرداخته ایم.

انواع کفپوش ورزشی 1.

کفپوش فوم دار ورزشی نوعی کفپوش چهار لایه می باشد که به دلیل استفاده از پوشش پلی اورتان در لایه رویی، دوام و مقاومت زیادی در برابر گرد و خاک و کثیفی دارد.

لایه های دیگر این نوع کفپوش شامل لایه فایبرگلاس و فوم می باشد که به این کفپوش خواصی مانند استقامت و دوام زیاد در برابر ضربه، عدم باقی ماندن رد پا و همچنین ایجاد انرژی برگشتی عالی در ورزش های کششی می دهد.

این نوع کفپوش همچنین از خواص آنتی باکتریال برخورداربوده و بدون درز می باشد.

از ویژگی های دیگر کفپوش ورزشی فوم دار می توان به مقاومت در برابر مواد شیمیایی و مواد شوینده هو مچنین قابلیت چسبندگی بالا بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفپوش ورزشی چیست و چه کاربردی دارد؟

کفپوش ورزشی چیست و چه کاربردی دارد؟