مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-03سياسي

درخواست مجمع آرمان دانشگاه شیراز برای انتشار اطلاعات واگذاری زمین های موزه دانشگاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجمع دانشجویی آرمان دانشگاه شیراز طی نامه ای به رییس این دانشگاه؛ خواستار انتشار تمام اطلاعات و جزییات واگذاری زمین های موزه دانشگاه شد.

- همانگونه که مستحضرید موضوع شفافیت و دسترسی آزاد مردم به اطلاعات غیرسری از مبانی حکومت داری اسلامی است که به کرات در سخنان ائمه معصومین و به ویژه در کلام اسوه عدالت حضرت امیرالمومنین مشهود است.

توصیه و دستور به شفافیت در کلام امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نیز آشکارا نشان از تاکید این دو بزرگوار به این امر دارد.

گذشته از موارد مذکور و علاوه بر همه این موارد مسئولان تمام دستگاه ها از جمله جنابعالی مطابق ماده 5 بند 3 فصل 1 قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات موظف می باشند اطلاعات خواسته شده موضوع قانون مذکور را در حداقل زمان ممکن و بدون تبعیض در اختیار مردم قرار دهند.

از این رو و با نظر به تصمیم اخیر برخی مسئولین دانشگاه مبنی بر واگذاری زمین های موقوفی موزه تاریخ طبیعی و تکنولوژی دانشگاه شیراز ما دانشجویان عدالتخواه تشکل آرمان دانشگاه شیراز خواستار در دسترس قرار گرفتن تمام اطلاعات و جزییات واگذاری زمین های موزه، صحت و سقم اخبار، سرانجام اجرای طرح و تکمیل مجتمع موزه های دهگانه دانشگاه شیراز ، ادله و برهان اتخاذ این تصمیم و به فرض جابجایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مجمع آرمان دانشگاه شیراز برای انتشار اطلاعات واگذاری زمین های موزه دانشگاه

درخواست مجمع آرمان دانشگاه شیراز برای انتشار اطلاعات واگذاری زمین های موزه دانشگاه