مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:452021-03-03سياسي

ساعدی: تا اقدام عملی برای رفع تحریم ها نبینیم اقدامی انجام نخواهیم داد


نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس گفت: تا اقدام عملی برای رفع تحریم ها از سوی طرف های غربی نبینیم، اقدام عملی انجام نخواهیم داد.

- قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در بر اقتصاد کشورها به خصوص کشورهای مستقل سیطره پیدا کنند و آنها را تحت کنترل خود بگیرند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه شاهد هستیم که در داخل کشور عده ای از دولتمردان و همچنین نخبگان سیاسی در جهت حمایت از پیوستن ایران به FATF مطالبی را مطرح می کنند.

این افراد یا اطلاعی از ماهیت کار ندارند و یا افرادی خودفروخته هستند که می خواهند زمینه را برای نفوذ به کشور در حوزه های اقتصادی فراهم کند.

ساعدی خاطرنشان کرد: این افراد باید بدانند که هرگز راه به جایی نخواهند برد؛ چراکه از زمان پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی نتوانستند جلوی حرکت مردمی این نظام و انقلاب را با این کارها بگیرند.

وی افزود: FATF نه تنها گشایشی برای ما ایجاد نمی کند بلکه موجب تنگناهای بیشتر در اقتصاد کشور خواهد بود.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هدف اصلی FATF محدودسازی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و  جبهه مقاومت است تا ارتباطات مالی در محدوده جبهه مقاومت را محدود و یا حتی متوقف کند و  هدفش سدسازی اقتصاد کشور ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعدی: تا اقدام عملی برای رفع تحریم ها نبینیم اقدامی انجام نخواهیم داد

ساعدی: تا اقدام عملی برای رفع تحریم ها نبینیم اقدامی انجام نخواهیم داد