مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-03پزشكي

ابتلای 43 مورد جدید به کرونا/واکسیناسیون موجب سهل انگاری نشود


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی43 مورد جدید مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: واکسیناسیون نباید موجب سهل انگاری مردم شود.

- محمد دهقانی فیروزآبادی در گفت و گو با مهر بیان کرد: تاکنون 41 هزار و 529 آزمایش از بیماران مشکوک به در استان شناسایی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: از این تعداد هفت بیمار در بیمارستان های استان بستری و 36 مورد سرپایی بوده است.

دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: از موارد مثبت سه نفر مربوط به قاین، یک نفر درمیان، 31 نفر بیرجند، یک نفر فردوس، سه نفر طبس و یک نفر نهبندان بوده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر 151 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری بوده که 37 مورد آنها بیمار قطعی مبتلا به کرونا هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه از این تعداد هشت بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، بیان کرد: از شهروندان خواستاریم رعایت شیوه نامه های بهداشتی را جدی بگیرند.

فوت یک مورد جدید ناشی از کرونا دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته با فوت یک نفر ناشی از کرونا مجموع کل فوتی های ویروس در استان به 759 نفر رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به واکسیناسیون کرونا بیان کرد: زمان دقیق تحویل محموله سوم مشخص نیست اما بر اساس پیش بینی ها تا دو یا سه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 43 مورد جدید به کرونا/واکسیناسیون موجب سهل انگاری نشود

ابتلای 43 مورد جدید به کرونا/واکسیناسیون موجب سهل انگاری نشود