مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-03سياسي

برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی در ایام نوروز با رعایت پروتکل ها


رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: نوروز امسال تعداد قابل توجهی از بسیجیان دانشجوی جهادگر برنامه ریزی خوبی برای حضور در هجرت های جهادی با رعایت تدابیر بهداشتی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان بسیج دانشجویی کشور، محمدجواد نیک روش در جریان کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری، با اشاره به پویش ملی درخت یاری ، گفت: طرحی که امروز، تعدادی از فعالین جهادی تحت عنوان پویش ملی درخت یاری آغاز کردند، جمعیت داوطلب زیادی برای این موضوع سازماندهی شده است.

وی در ادامه داد: بسیج دانشجویی نیز با ظرفیتی از دانشجویان جهادگر که در کشور حضور دارند، به این پویش ملی می پیوندد؛ امیدواریم که در این پویش ملی، 50000 هزار اصله نهال غرس شود و تاکید بر غرس نهال های مثمر است.

نیک روش در بخش دیگر سخنان خود، خاطرنشان کرد: تفاهم نامه ای پیرامون همین موضوع با مجموعه بنیاد علوی که متولی این کار از سوی بنیاد مستضعفان می باشد، در واقع نهایی شده است و برکات آن برای همه ملت ایران به ویژه اقشار محروم جامعه است؛ نهال های مثمری که با حضور گروه های جهادی و با همراهی خود مردم که جامعه هدف این طرح می باشند، می تواند به معیشت آنها کمک کند.

وی در خصوص برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی در ایام نوروز، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، هر ساله فرصت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی در ایام نوروز با رعایت پروتکل ها

برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی در ایام نوروز با رعایت پروتکل ها