مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 15:202021-03-03سياسي

در فارس سپری برای مواجهه با فناوری های نو وجود ندارد


معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه در شیراز سپری برای مواجهه با فناوری های نو وجود ندارد، گفت: برای شیراز براساس ویژگی های سرزمینی, کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات در اولویت قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس سازمان فناوری اطلاعات کشور با حضور در پارک علم و فناوری شیراز در گردهمایی شرکت های فناور، دانش بنیان و کارآفرینان اظهار داشت: اولویت های کسب و کار مناسب در هر شهر باید بر اساس ویژگی های سرزمینی مشخص شود که به همین منظور شیراز به عنوان یکی از مراکز اصلی برای آی تی و آی سی تی انتخاب شده است.

امیر ناظمی با اشاره به اینکه ورود به حوزه های نو نیازمند چهار چوب نو است، ادامه داد: طی بررسی هایی که صورت گرفته فرض بر این بوده است که شیراز و فرهنگی که بر آن حاکم است، بیش از هر مولفه ای  پذیرای افکار است و سپری در مواجه با فناوری های نو وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برای توسعه نوآوری به منابع متعددی همچون منابع مالی و فناوری نیاز داریم، عنوان کرد: نکته مهم تر فرهنگ متداول در منطقه جغرافیایی بوده و ابزار توسعه  به تنهایی کافی نیست.

ناظمی یکی از نمونه های فرهنگ توسعه را شرکت های موجود در پارک علم و فناوری دانست و تاکید کرد: شرکت هایی که در پارک های علم و فناوری وارد می شوند، مبنای خودشان را بر پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در فارس سپری برای مواجهه با فناوری های نو وجود ندارد

در فارس سپری برای مواجهه با فناوری های نو وجود ندارد