مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 15:552021-03-03سياسي

تهیه لوازم التحریر برای 1400 دانش آموز زنجانی


مدیرکل بهزیستی استان زنجان از تهیه لوازم التحریر برای یک هزار و 400 دانش آموز زنجانی خبر داد و گفت: این اقدام در قالب طرح ایران همدل انجام شده است.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم کمک های مردمی به آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا، بهزیستی استان نیز در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب همزمان با بهزیستی سراسر کشور، پویش ایران همدل را در سطح استان اجرایی کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه پویش همدلی مومنانه ایران همدل همزمان با سراسر کشور در این استان برای کمک به مددجویان بهزیستی اجرایی شد، گفت: پویش ایران همدل در زنجان همزمان با سراسر کشور و با هدف تامین لوازم التحریر، کیف مدرسه و تبلت مورد نیاز کودکان و دانش آموزان مورد حمایت بهزیستی اجرایی شد.

وی با اشاره به مشارکت قابل قبول خیرین در اجرای این طرح بیان کرد: در این راستا خیرین 860 میلیون ریال به پویش همدلی و دانش آموزان کم برخوردار زنجانی کمک کردند.

محمدی با اشاره به اینکه هر قطعه پازل همدلی به مبلغ 10 هزار تومان از طریق خیرین خریداری شد، گفت: با کمک خیرین و فروش قطعات پازل همدلی یک هزار و 400 دانش آموز مورد حمایت بهزیستی بسته لوازم التحریر و کوله  پشتی دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه لوازم التحریر برای 1400 دانش آموز زنجانی

تهیه لوازم التحریر برای 1400 دانش آموز زنجانی