مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 16:102021-03-03حوادث

کشف بیش از 100 هزار قوطی کنسرو ونوشابه درآبادان/دستگیری 6 قاچاقچی


جانشین فرماندهی مرزبانی خوزستان از توقیف یک فروند شناور باری و کشف بیش از 100 هزار قوطی کنسرو آناناس و نوشابه انرژی زا در سواحل آبراه بین المللی اروند (آبادان) خبر داد.

- اهواز- جانشین فرماندهی مرزبانی خوزستان از توقیف یک فروند شناور باری و کشف بیش از 100 هزار قوطی کنسرو آناناس و نوشابه انرژی زا در سواحل آبراه بین المللی اروند (آبادان) خبر داد.

سرهنگ یدالله شرفی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به چرخه اقتصاد داخلی کشور و مبارزه بی امان با قاچاقچیان سوخت و کالا، دریابانان پایگاه دریابانی آبادان مستقر در پاسگاه شناور دهانه بهمن شیر موفق شدند که یک فروند شناور باری حامل محموله کنسروهای قاچاق و نوشابه های انرژی زا را در آب های شمالی خلیج فارس متوقف کنند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از شناور توقیف شده 72 هزار قوطی نوشابه انرژی زا، 30 هزار قوطی کنسرو آناناس و 86 هزار و 400 عدد لیوان سفالی را که قاچاق و بدون مجوز قانونی بارگیری شده بودند، کشف کردند.

جانشین فرماندهی مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری 6 متهم در این زمینه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی محموله کشف شده را بالغ بر 27 میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع ذیصلاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 100 هزار قوطی کنسرو ونوشابه درآبادان/دستگیری 6 قاچاقچی

کشف بیش از 100 هزار قوطی کنسرو ونوشابه درآبادان/دستگیری 6 قاچاقچی