مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 16:302021-03-03سياسي

اثر هنری باید کیفیت و تعالی داشته باشد


مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: اثر هنری باید کیفیت و تعالی داشته باشد و نمونه بارز آن را در قرآن می توان به وضوع دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی عظیمی میرآبادی عصر چهارشنبه در آیین اختتامیه ششمین جشنواره فرهنگی، هنری، دانشجویی ققنوس که در کانون شهید سبحانی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: وقتی رزمندگان از جنگ بدر نزد رسول خدا (ص) آمدند، ایشان فرمودند شما جهاد اصغر را تمام کردید و جهاد اکبر هنوز باقی است و بعد فرمودند جهاد اکبر جهاد با نفس است.

وی با بیان اینکه از این فرمایش حضرت محمد (ص) می توان یک تعبیر به صورت فردی داشت که مبارزه با نفس سخت تر از جنگ در مقابل دشمن است، تصریح کرد: تعبیر دیگر اینکه ما جنگ سخت را گذراندیم و جنگ نرم هنوز مانده و اکنون در آخر زمان و (بقی علیکم جهاد اکبر) این جنگ سخت طاقت سوز و طاقت فرسا انجام می شود.

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بیان کرد: شیطان با تمام قدرت و تمام نیروی انسانی در اختیار با تکنیک، تکنولوژی، پول و سیاست کاری که انجام می دهد، جنگ با خدا از طریق نفس است.

وی با بیان اینکه آثار هنری یکی از امکانات ما در مقابله با شیطان است، خاطرنشان کرد: اگر یک اثر هنری را هرم در نظر بگیریم 4 گوشه رُکنی، یک قاعده و یک قله دارد و در قاعده سه گوشه رُکنی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر هنری باید کیفیت و تعالی داشته باشد

اثر هنری باید کیفیت و تعالی داشته باشد