مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:002021-03-04سياسي

آیا ظریف می تواند مقابل تندروها بایستد؟


آقای ظریف یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری است که از بالاترین شانس برخوردار است و هنوز از اقبال اجتماعی مناسبی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه اعتماد با فیاض زاهد از چهره های اصلاح طلب در باره انتخابات ریاست جمهوری آینده مصاحبه کرده است.

بخشی از مصاحبه را می خوانید:با وجود اینکه آقای ظریف بارها اعلام کرده که قصد شرکت در انتخابات را ندارد اما برخی اصلاح طلبان و دیگر کنشگران سیاسی همچنان تاکید دارند که او می تواند کاندیدای مطلوبی برای جریان اصلاحات باشد؛ به نظر شما ظریف تا چه میزان می تواند مطالبات اصلاح طلبان را محقق کند؟ آقای ظریف یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری است که از بالاترین شانس برخوردار است و هنوز از اقبال اجتماعی مناسبی برخوردار است.

باتوجه به اینکه روابط خوبی با شخصیت های حاضر در امریکا دارد، ازجمله با جو بایدن رییس جمهوری، آنتونی بلینکن وزیر خارجه، رابرت مالی نماینده امریکا در مسائل ایران و همین طور جان کری و دیگر اعضای دولت جدید امریکا از نزدیک آشناست.

بعضا با این افراد از زمانی که در امریکا به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل متحد مشغول به کار بود تا همین دوران وزارت در دولت آقای روحانی و زمانی که مذاکرات هسته ای در جریان بود، آشنایی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا ظریف می تواند مقابل تندروها بایستد؟

آیا ظریف می تواند مقابل تندروها بایستد؟