مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-04فرهنگي

اجرای المان های زیباسازی شهری در نوروز، با محوریت اعیاد شعبانیه


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: با توجه به تقارن ایام نوروز و اعیاد شعبانیه، طرح ها و المان های مربوط به زیباسازی شهر با محوریت این اعیاد نیز اجرا خواهد شد.

- برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره اکران های فرهنگی و زیباسازی شهر به مناسبت ایام نوروز گفت: با توجه به فرارسیدن ایام سال نو، سازمان زیباسازی شهر تهران اقدام به دعوت از هنرمندان و اعلام فراخوان برای دریافت طرح های مناسب برای زیباسازی شهر در این زمینه کرد.

وی افزود: در حال حاضر آثار هنرمندان به دست ما رسیده و پس از انجام داوری در کمیته مربوطه، آثار و طرح ها برای اکران در سطح شهر انتخاب و اجرا می شوند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره بر تقارن ایام نوروز و اعیاد شعبانیه، تصریح کرد: با توجه به در پیش رو بودن اعیاد مختلف ازجمله ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، روز جانباز، روز جوان همزمان با ولادت حضرت علی اکبر و ولادت امام زمان (عج)؛ طرح ها و المان های مربوط به زیباسازی شهر با محوریت این اعیاد نیز خواهد بود.

ضرغامی عنوان کرد: طرح های ارسال شده هنرمندان نیز شامل آثار ممختلف ازجمله آثار گرافیکی، خوش نویسی، کارتون، نگارگری، تصویر و غیره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای المان های زیباسازی شهری در نوروز، با محوریت اعیاد شعبانیه

اجرای المان های زیباسازی شهری در نوروز، با محوریت اعیاد شعبانیه