مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-04سياسي

راه اندازی مرکز پژوهشی مطالعات انتخابات در دانشگاه خوارزمی


سرپرست دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی با اشاره به برنامه های آینده این دانشکده، یکی از این برنامه ها را راه اندازی کلینیک حقوقی دانشگاه و مرکز پژوهشی مطالعات انتخابات عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه خوارزمی، نشست شورای عمومی دانشکده حقوق و علوم سیاسی با حضور هیئت رییسه نشست شورای عمومی دانشکده حقوق و علوم سیاسی با حضور هیئت رییسه برگزار شد.

در این نشست دکتر کریمی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آموزشی و پژوهشی دانشکده، مهمترین برنامه های آینده این دانشکده را اعلام کرد.

ابتکار گفتگوهای مشترک علمی با مشارکت استادان دانشکده و سایر دانشکده های مشابه در دو حوزه سیاست داخلی و خارجی، تقویت رویکرد بین المللی شدن دانشکده، جذب دانشجوی خارجی و همکاری با استادان خارجی و پذیرش دانشجوی مشترک با دانشگاه های خارجی، اتخاذ رویکردهای نوین حقوقی و نیز راه اندازی کلینیک حقوقی دانشگاه و مرکز پژوهشی مطالعات انتخابات، حرکت به سمت توسعه مقاطع میان رشته ای، و حمایت از برگزاری کرسی های نقد، مناظره و نظریه پردازی از جمله برنامه های آینده این دانشکده اعلام شد.

سرپرست جدید دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی بر لزوم تداوم حمایت های مادی و معنوی هیئت رییسه با توجه به برنامه های توسعه ای آینده دانشکده تاکید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز پژوهشی مطالعات انتخابات در دانشگاه خوارزمی

راه اندازی مرکز پژوهشی مطالعات انتخابات در دانشگاه خوارزمی