مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-04فناوري

سال 1400 را با تک سیرو شروع کنید


فروشگاه اینترنتی تک سیرو عرضه کننده انواع کنسول بازی، دیسک بازی های جدید، انواع لوازم جانبی کنسول، سخت افزار گیمینگ و تجهیزات تولید محتوا و استریم می باشد.

- فروشگاه اینترنتی تک سیرو عرضه کننده انواع کنسول بازی، دیسک بازی های جدید، انواع لوازم جانبی کنسول، سخت افزار گیمینگ و تجهیزات تولید محتوا و استریم می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام تک سیرو، در این مجموعه می توانید نسبت به خرید کنسول پلی استیشن 5 در دو نسخه دیسک خور و دیجیتال ادیشن و ایکس باکس های سری X و S اقدام نمایید.

علاوه بر این انواع دیسک های بازی نسل نهم و هشتم شامل انواع بازی های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و بازی های ایکس باکس Series X و ایکس باکس ONE همزمان با عرضه جهانی در فروشگاه ما موجود و آماده عرضه به شما عزیزان می باشد.

اگر یک گیمر حرفه ای هستید در کنار کنسول های بازی نسل جدید، شما می توانید محصولات برترین برندهای گیمینگ دنیا مثل ریزر (Razer)، استیل سریز (SteelSeries) و کورسیر ((Corsair را در سبد محصولات خود جای دهید.

طیف وسیعی از محبوب ترین محصولات گیمینگ این برندها همچون ماوس و کیببوردهای حرفه ای RGB و هدفون و هدست های گیمینگ می توانند رفع کننده نیازهای شما به عنوان یک گیمر حرفه ای باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال 1400 را با تک سیرو شروع کنید

سال 1400 را با تک سیرو شروع کنید