مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-04سياسي

موانع تولید آرتمیا در آذربایجان غربی برداشته شود


معاون قوه قضاییه و رییس سازمان بازرسی کل کشور بر رفع موانع توسعه و تولید آرتمیا با هدف ارزآوری بیشتر برای کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن درویشیان صبح پنجشنبه در نشست بررسی پرورش آرتمیا در دشت فسندوز میاندوآب و اهدای مجوز حفر چاه به سرمایه گذاران آرتمیا افزود: در گذشته اگر با جدیت بیشتری به موضوع آرتمیا پرداخته می شد امروز ارزش صادرات این محصول بسیار روز افزون بود و ارز عظیمی وارد کشور می شد.

وی با گلایه از بی توجهی به رفع موانع پرورش و تولید آرتمیا، اظهار کرد: در این نشست و سفر تلاش بر این است که موانع موجود در بر تولید آرتمیای آذربایجان غربی اعم از صدور مجوز و ارزیابی و موارد از این دست هرچه سریع تر مرتفع شود.

رییس سازمان بازرسی کشور با بیان اینکه مادامی که سرمایه گذار خودش داوطلب است تسهیلات و سرمایه اش را در این بخش صرف کند چرا باید مانع تراشی شود، افزود: آرتمیا محصولی نیست که روی دست تولید کننده بماند، می شود با درایت آن را به میزان بسیار زیاد تولید و حتی علاوه بر تأمین نیاز کل کشور آن را صادر نیز کرد.

حجت الاسلام درویشیان کار و رفع موانعی که در یک هفته می توان انجام داد نباید شش ماه طول بکشد، گفت: زمانی که ایده ای از ناحیه شخص خاصی صادر می شود بهترین مفسر خود آن شخص است و اگر بتوان از صحبت های آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع تولید آرتمیا در آذربایجان غربی برداشته شود

موانع تولید آرتمیا در آذربایجان غربی برداشته شود