مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-04اقتصادي

آغازبکار سامانه های الکترونیکی شرکت گاز در استان یزد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار صمن رونمایی از سامانه های الکترونیکی شرکت گاز استان، گفت: امروز با گستردگی و توسعه خدمات زیربنایی ناچار هستیم با بهره گیری از فناوری های نوین خدمات مورد نیاز مردم را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا پاسخ دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محسن صادقیان پیش از امروز با حضور در توسط دستگاه های اجرایی، سازمان ها و شرکت های دولتی استان انجام شده که هر یک در جای خود کار بسیار ارزشمند و قابل تقدیری است.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با  تجمیع بانک های  اطلاعاتی دستگاه های مختلف اجرایی به صورت یکپارچه و متمرکز، سیستم های یکپارچه اطلاعات داده مکانی استان یا سامانه SDI را راه اندازی نماییم.

معاون استاندار ادامه داد: تشکیل سامانه اطلاعات داده مکانی استان به مدیران ارشد استان کمک می کند تا در برنانه ریزی ها و هدف گذاری ها و پروژه های عملیاتی و اجرایی با بهره گیری از این بانک اطلاعاتی بهترین و مناسب ترین تصمیم را اتخاذ نمایند که می توانیم در کنار تحقق شهر الکترونیک و شهر هوشمند، برای رسیدن به استان هوشمند گام برداریم.

صادقیان افزود: امروز در حوزه عمرانی، سامانه های مختلفی را برای ارائه خدمات الکترونیک به کار می گیریم که شاید برخی از آنها در حوزه شهری و روستایی جزو اولین ها در کشور هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازبکار سامانه های الکترونیکی شرکت گاز در استان یزد

آغازبکار سامانه های الکترونیکی شرکت گاز در استان یزد