مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-04سياسي

افتتاح مرکز تخصصی مهدویت در شیراز/ لزوم قرار گرفتن مهدویت در راس کلیه امور


مدیر حوزه های علمیه فارس با بیان اینکه حوزه های علمیه باید جلوه گاه امام زمان و طلاب سربازان وی باشند، گفت: متاسفانه می بینیم که در حوزه های علمیه نیز نسبت به امام عصر غفلت می شود درحالی که حضرت مهدی باید به همه طلبه ها نزدیک باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام محمد استوار میمندی در آیین افتتاح مرکز تخصصی مهدویت در شیراز، با تذکر این نکته که غفلت نسبت به امام زمان پذیرفته نیست، اظهار داشت: بنیاد فرهنگی حضرت علمی و تخصصی عده ای مهدوی پژوه را تربیت کنیم تا دنیای تشنه به این گفتمان را سیراب نماید.

استوار میمندی با بیان اینکه گفتمان مهدویت زمینه ساز انقلاب جهانی امام عصر خواهد بود، گفت: سوالات و شبهاتی پیرامون موضوع و فرهنگ مهدویت در جامعه وجود دارد که باید با طرح ها و ایده های نو به صورت دقیق و علمی پاسخ داده شود.

این روحانی با اشاره به آمادگی حوزه های علمیه جهت همکاری با مرکز تخصصی مهدویت عنوان کرد: انتظار لوازمی دارد که باید جامعه را به سمت فرهنگ انتظار و جامعه مهدوی سوق دهیم و این مرکز در این راه نقش مهمی خواهد داشت.

مهدویت و قر در جامعه پررنگ می شود که به مهدویت توجه شده و مهدویت پررنگ گردد، اذعان داشت: برای راه اندازی بنیاد حضرت مهدی موعود از چهره های فرهنگی خوشنام طرفدار انقلاب دعوت کردیم که در ادامه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز تخصصی مهدویت در شیراز/ لزوم قرار گرفتن مهدویت در راس کلیه امور

افتتاح مرکز تخصصی مهدویت در شیراز/ لزوم قرار گرفتن مهدویت در راس کلیه امور