مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-04اقتصادي

تنها 2900 نفر از قالی بافان خراسان شمالی بیمه تامین اجتماعی هستند!


سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در حال حاضر 2 هزارو 900 نفر از قالیبافان استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

- مهرداد داود زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: تاکنون بیش از 26 هزار بافنده فرش در استان خراسان شمالی توسط اتحادیه های صنفی کارت شناسایی دریافت کردند و در یازده ماهه گذشته حدود 40 هزار متر مربع فرش، تابلو فرش و گبه در استان تولید شده است.

وی تصریح کرد: همچنین نزدیک به 15 هزار قالیباف به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر معرفی شده اند که در آینده ای نزدیک و پس از احراز هویت از مزایای این بیمه بهره مند می شوند.

  سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت با بیان اینکه طرح حامی بیمه قالیبافان یک طرح ملی است که توسط مرکز ملی فرش ایران و با مشارکت شرکت سهامی بیمه ایران و بانک قرض الحسنه مهر ایران راه اندازی شده است، افزود: در این طرح به قالیبافان تسهیلات تا سقف 200 میلیون ریال با بازپرداخت 36 ماه و کارمزد 4 درصد توسط بانک مهرایران جهت پوشش بیمه درمان تکمیلی پرداخت می شود.

  وی تصریح کرد:هزینه بیمه تکمیلی متقاضی به صورت مستقیم از طریق تسهیلات اشاره شده و توسط بانک مهر ایران به حساب شرکت بیمه (شرکت سهامی بیمه ایران) که شرکت بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 2900 نفر از قالی بافان خراسان شمالی بیمه تامین اجتماعی هستند!

تنها 2900 نفر از قالی بافان خراسان شمالی بیمه تامین اجتماعی هستند!