مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-04اقتصادي

10 موزه خراسان جنوبی به سامانه فروش الکترونیکی بلیت مجهز شدند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان جنوبی از اجرای سامانه فروش الکترونیکی بلیت در 10 موزه استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان جنوبی از اجرای سامانه فروش الکترونیکی بلیت در 10 موزه استان خبر داد.

حسن رمضانی، امروز پنج شنبه 14 اسفند به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: این 10 موزه شامل 3 موزه باغ و عمارت جهانی اکبریه بیرجند، 3 موزه شهرستان قاین و موزه های مردم شناسی شهرستان های نهبندان، فردوس، سرایان و طبس است.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور و مشکلات ایجاد شده براثر همه گیری ویروس کرونا، به منظور جلوگیری از هرگونه ازدحام و شیوع چرخه بیماری، لزوم استفاده از فروش بلیت غیرحضوری و اینترنتی بسیار محسوس است در همین راستا این طرح انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی یادآورشد: استفاده از ابزارهای نوین برای افزایش سطح خدمات و ارتقای کیفیت در دستور کار این اداره کل قرار دارد و مردم می توانند با مراجعه به سامانه فروش اینترنتی بلیت اماکن فرهنگی تاریخی به آدرسbilit.

tafrihati.

com و همچنین برنامه اندروید تلفن همراه تاپ، سایت TOP.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 موزه خراسان جنوبی به سامانه فروش الکترونیکی بلیت مجهز شدند

10 موزه خراسان جنوبی به سامانه فروش الکترونیکی بلیت مجهز شدند